+36 30 585 0649, +36 70 773 8160 +36 30 585 0649 [email protected]

Gyakran ismételt kérdések

 

Hány fős a hajó?  

Férőhelyek száma: 5 fő utas +1 fő személyzet, (2 vagy több gyermek esetén 6 fő utas), összsúly: max.470kg

 

Milyen hosszú egy program?

Alapesetben 60 perc beszállástól kiszállásig, de természetesen másfél, két vagy három órás út is foglalható, sőt a foglaltságunk függvényében az utazás alatt is módosítható az időtartam.

 

Milyen hajóval utazunk?

Monterey 180 FS, vagy Stingray 185 LS, Teljesítmény: 135 Le. Rendezvényhajó bérlés esetén 30 fős fedett, időszaktól függően hűtött, vagy fűtött fedélzetű sétahajóval utazunk.

 

Milyen sebességgel utazunk?

A hajó maximális utazó sebessége 65-70 km / óra, de természetesen a cél, hogy élvezd az utazást, ezért a Te igényeid szerinti sebességgel haladunk, de akár meg is állhatunk egy fotó elkészítése, vagy egy különleges pillanat átélése céljából.

 

Ki vezeti a hajót?

Minden kollégánk hivatásos képesítés birtokában teljesít szolgálatot a fedélzeten. Pataki Zoltán kapitány több éves hajózási tapasztalattal rendelkező szakember, több, mint 20 éve rendelkezik hajóvezetői vizsgával, jelenleg pedig már oktatja is a hajóvezetést, egy hajósiskolát és egy kikötőt is vezet. Zoltán mellett maximális biztonságban érezhetjük magunkat a hajóban, amit szakértelmével, nyugodt, kiegyensúlyozott kedves személyiségével is biztosít.

 

Hogyan tudok foglalni?

Ajánlatunk elfogadását követően e-mailben küldjük a visszaigazolást, amelyben minden fontos információt összefoglalunk, az itt található bankszámlaszámunkra tudod a foglalót, vagy a teljes összeget befizetni. Meghiúsulás esetén a foglaló visszafizetésére az ASZF-ben írtak az irányadóak. Bankszámlaszámunk a weboldalunkon a Kapcsolat menüpontban is megtalálható.

 

Mikor, hogyan tudom fizetni a fennmaradó összeget?

Hajónk fedélzetén, az utazást követően, készpénzben nyugta, vagy számla ellenében tudod fizetni a különbözetet.

 

Honnan indul a program? Ki és beszállhatok más kikötőkben is?

Programjaink alapvetően a Prestige Yacht Club Kikötőből, vagy a belvárosi Kláris Kikötőből indulnak és ugyanoda érkezünk vissza. Felár ellenében lehetőség van más kikötésre alkalmas helyszínről indulni, vagy más helyszínen kiszállni.

 

Mikor kell a kikötőbe érkeznünk?

Az indulás előtt 5-10 perccel. Amennyiben nem pontosan indulunk, akkor előfordulhat, hogy a program rövidebb lesz, tekintettel az utánad következő vendégekre. Az esetleges késés tehát sajnos a te hajózásod idejét csökkenti.

 

Milyen szabályokat kell betartanom a hajón?

Kérjük, olvasd el az ASZF-et, ebben minden fontos dolgot megtalálsz: itt

 

Csak mi leszünk a hajón?

Természetesen igen! Szolgáltatásunk lényege a privát és exkluzív jelleg. A hajót nem osztjuk meg több vendég között akkor sem, ha csak két fő veszi igénybe a hajót. Nálunk nincs összeültetés más utasokkal, a bérlés időtartalma alatt a motorcsónak és a sétahajó privát yacht üzemben csak a te és a társaságod rendelkezésedre áll.

 

Kapok valamit ajándékba?

Igen, 1 üveg pezsgő a mi ajándékunk Neked! Ha nem szereted a pezsgőt becserélheted 1 üveg rosé, vagy fehér borra, üdítőre, ásványvízre, dobozos sörre is. Előzetesen egyeztessünk!

 

Ugyanannyiba kerül a szolgáltatás 2 fő esetén, mintha többen foglalnánk?

Igen, mivel a költségeink is azonosak mindkét esetben. Áraink óradíjban vannak megállapítva.

 

Meglévő foglalásomat módosíthatom-e?

Igen, a módosítási igényt e-mailen kérjük és a hajó többi foglalásának függvényében igyekszünk teljesíteni.

 

Tudom-e kedvenc zenéimet hallgatni az utazás alatt?

Igen, pendrive-ról, vagy telefonról le tudjuk játszani kedvenc zenéidet.

 

Van-e idegenvezetés a program során?

Alapesetben nincs, de szívesen megosztjuk veled, amit a Duna menti nevezetességekről tudunk. Ezen kívül letöltheted az ingyenes Pocket Guide alkalmazást a Google Play és az App Store áruházakból. Ennek segítségével magyar, angol, német, olasz és kínai nyelven hallhatsz érdekes és fontos történelmi információkat az utazás alatt látott nevezetességekről. Kérésre, külön költség ellenében szakképzett idegenvezetőt biztosítunk.

 

Lehet-e ételt, italt vinni a hajóra?

Sajnos nem. Amennyiben ételt, italt szeretnél fogyasztani, vedd fel velünk a kapcsolatot és rendeld meg hidegtálaink egyikét, vagy választhatod a gyümölcstál, scnack bekészítésünket is. Természetesen kérheted kedvenc italodat is, itallapunkat megtalálod itt.

 

Mozgásukban korlátozottak is használhatják a hajót?

Természetesen, de kérjük, előtte egyeztessük a részleteket.

 

Lehet e kisgyerekkel érkezni a hajóra?

Igen! A törvényi előírásoknak megfelelően számukra kötelező a mentőmellény viselése, amelyet mi biztosítunk.

 

Lehet-e kisméretű kutyát vinni a hajóra?

Igen, mi is állatbarátok vagyunk. Arra azonban szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy a hajón történő esetleges károkozás, extra takarítás költségét rád hárítjuk.

 

Van-e WC a hajón?

Nincsen, azonban kikötőkben mosdó, zuhanyzó, öltöző helyiség rendelkezésre áll.

 

Mi történik rossz idő esetén?

Erős szél, vihar, esőzés esetén a kapitány döntése alapján az utasok biztonsága érdekében az utazást elhalasztjuk, azt egy későbbi időpontban megtartjuk.

 

Milyen italok vannak a hajón?

Amit rendelsz! Előzetes egyeztetés alapján biztosítjuk az italokat.

 

Hogy öltözzek?

Kényelmesen, vagy ahogyan szeretnél és, amilyen ruha az programodhoz illik. Azzal azonban számolj, hogy a menetszélben egy kicsit hűvösebbnek érzed a hőmérsékletet, főként az esti órákban.

 

Vizes leszek az út során?

Nem! Csak, ha szeretnél! J

 

Hogyan tudok ajándékutalványt vásárolni?

Kiválasztod a programot, átutalod az értékét, ezután e-mailben küldjük az utalványt, amely a kiállítástól számított 1 évig szabadon felhasználható.

 

Hogyan tudom felhasználni az ajándékutalványomat?

A szolgáltatás igénybevételéhez előzetes foglalás szükséges. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot.